2013. augusztus 1., csütörtök

Gyümölcsös paleosüti


Hozzávalók:

  25 dkg darált dió, 10 dkg nyírfacukor, 5 tojás, 3 evőkanál kókuszzsír, 1 teáskanál szódabikarbona, 3 közepes őszibarack / vagy más fajta gyümölcs, 1-1 maréknyi tört mogyoró, mandula.

  Elkészítése:

     A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét kemény habbá vertem, a sárgáját kikevertem a nyírfacukorral. Hozzáadtam a kókuszzsírt, a  darált diót, a szódabikarbonát, mandulát, mogyorót, végül a tojáshabot óvatosan hozzákevertem. Sütőpapírral bélelt 33 x 23 cm-s tepsibe öntöttem, a tetejét kiraktam  hámozott, darabolt őszibarackkal. Előmelegített sütőben, közepes hőfokon kb. 40 percig sütöttem.







 

2 megjegyzés:

  1. Jól hangzik! :) Paleozol vagy csak megtetszett a recept?

    VálaszTörlés
  2. A paleoval csak kisérletezgetek, próbálók minnél egészségesebbet sütni, főzni.

    VálaszTörlés