2013. augusztus 6., kedd

Gazdag cukkinis pite

Hozzávalók:

 a tésztához: 20 dkg finomliszt, 10 dkg vaj, 1 tojás, csipet só.

 a töltelékhez: 30 dkg cukkini, 20 dkg morzsolt főtt kukorica, 10 dkg szeletelt sonka, 4 kisebb paradicsom, 1 gerezd fokhagyma, 2 dl tejszín, 20 dkg félkemény sajt, só, frissen őrölt bors, 1 tojás.

Elkészítése:

  A tészta hozzávalóít összegyúrtam, és harminc percre hütőbe raktam.  Egy serpenyőbe kis olívaolajat hevítettem. Rádobtam a feldarabolt, kis kockákra vágott cukkinit, majd a paradicsomot, az aprított fokhagymát,kukoricát, az összevágott sonkát. Sóztam borsoztam, és kb. 5 percig pároltam őket.

 Elkevertem a tojást a tejszínnel, és a reszelt sajttal, mikor kihűlt, a cukkinis keverékhez öntöttem. 29 cm-es piteformába kinyújtottam a tésztát, rászedtem a tölteléket, és 200 fokra előmelegített sütőben 40 percig sütöttem.

 Ötlet: Meglepetés konyha rejtvény


   




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése