2013. augusztus 21., szerda

Kuszkusszal töltött paradicsom

Hozzávalók:

   7 dkg kuszkusz, 4 paradicsom, 1 evőkanál friss aprított bazsalikom, 5 dkg feta sajt.

 Elkészítése:

   A paradicsomokat megmostam, levágtam a kalapjukat , / -a tetejét / a paradicsomhúst kiskanállal kikapargattam. 2 dl húslevest felforraltam, beleszórtam a kuszkuszt, villával átkevertem, majd levettem a tűzről, és lefedtem. A kuszkusz pár perc alatt megpuhult, felszívta a húslevest, ekkor elkevertem benne a bazsalikomot, és a morzsolt fetát. A kuszkuszt  a paradicsomokba töltöttem, és tűzálló tálba rakosgattam  őket. Sütőben,  közepes hőmérsékleten 20-25 perc alatt puhára sütöttem.

 A kívájt paradicsomhúst felkockáztam, kis lábosba öntöttem, sóval , borssal, fokhagymaporral ízesítettem. kb. 20 perc alatt finom mártássá főtt.

  Csirkemelleket besóztam, borsoztam, olajban megforgattam, és reszelt sajttal elkevert zsemlemorzsába paniroztam. Sütőpapírral fedett sütőlemezre fektettem a csirkemelleket.  Kis  olajat öntöttem melléjük, és 35 perc alatt pirosra sütöttem.
 / Közben a húsokat félidőben megfordítottam./

     Tálalás:  Tányérra helyeztem 2 kuszkusszal töltött paradicsomot, mellé 1 szelet csirkemellet, és egy kis mártást.

 Ötlet: A kuszkusszal töltött paradicsom receptjét  a Meglepetés 2013- as naptárában láttam.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése