2013. augusztus 16., péntek

Barackos - szedres muffin

Hozzávalók: 10 db-hoz

  10 dkg finomliszt, 10 dkg teljeskiörlésű liszt, fél csomag sütőpor,  12 dkg olvasztott  vaj, 8 dkg nádcukor,  1 tojás, 1 dl joghurt, csipet só.

A töltelékhez: 1 db őszibarack, kb. 10 dkg szeder.
A tetejére: zabpehely.

Elkészítése:

  A tojást robotgéppel felvertem a cukorral, és az olvasztott vajjal, hozzákevertem a sütőporral elkevert két féle lisztet, csipet sót, joghurtot.

 Muffinsütőbe belehelyeztem a papírkapszlikat, és félig megtöltöttem a masszával.
 Az őszibarackot megmostam, meghámoztam, és kis darabokra vágtam, a szedret szintén megmostam, kettévágtam. Mindegyik masszába raktam a barackból, szederből, majd a maradék tésztával befedtem. A tetejére szórtam kis zabpelyhet.

 Ötlet: Nők lapja konyha.
Előmelegített sütőben 180 fokon 25 percig sütöttem.


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése