2013. augusztus 13., kedd

Szedres joghurtos alagút

Hozzávalók:

  20 db babapiskóta, 2 kis doboz natur joghurt, 10 dkg kristálycukor, / vagy 8 dkg nyírfacukor/ 4 dl tejszín habbá verve, 1 evőkanál zselatin, /1,5 dkg / 1 dl víz, 20 dkg szeder, 2 dl tej, 5 dkg porcukor / vagy 5 dkg nyírfacukor /

Elkészítése:

   A joghurtot a cukorral elkevertem, a zselatint a vizben 5 percig duzzasztottam, majd felforraltam. A felvert tejszínhabot a joghurtos részhez adtam, majd ebből egy evőkanálnyít a meleg zselatinhoz kevertem a hőkiegyenlítés miatt, és ezt kevertem vissza a krémbe.
Egy nagyobb püspökkenyérformát kifóliáztam, a  tejet a porcukorral elkevertem, és 9 babapiskótát belemártottam , majd a forma aljába helyeztem. Ezután beleöntöttem a joghurtos krémet, és belenyomkodtam a megmosott szederszemeket. A maradék babapiskótát is bemártottam, és lezártam vele a formát. Hütőbe tettem 2-3 órát dermedni, majd tálcára borítva szeleteltem.

  Ötlet: Meglepetés konyha rejtvény újság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése