2013. augusztus 7., szerda

Sült töltött paradicsom

Hozzávalók:

  4 nagy paradicsom, só, frissen őrölt bors, 15 dkg orsó tészta, 2 evőkanál tejföl, 1 evőkanál olívaolaj, 1 gerezd fokhagyma, 1 teáskanál kakukkfű, 1 csomag mozzarella sajt.

Elkészítés:

  A paradicsomokról levágtam a tetejüket, majd kiskanállal óvatósan kivájtam a belsejüket. A tésztát lobogva forró bő, enyhén sós vizben kifőztem, majd leszürtem, és elkevertem a tejföllel, az olívaolajjal, a fokhagymával, és a kakukkfűvel, sóztam, borsoztam.

  A paradicsomokat megtöltöttem a tésztás töltelékkel. Egymás mellé ültettem őket egy sütőpapírral bélelt tűzálló tálba, mozzarella szeleteket raktam rájuk.  A kimaradt tésztát melléjük raktam, és a maradék mozzarellát rátettem. 200 fokra előmelegített sütőben 30 percig sütöttem.

 A paradicsom kivájt belsejét egy kis lábosban 20 perc alatt felfőztem, adtam hozzá sót, borsot, fokhagymaport, bazsalikomlevelet. A tészta mellé nagyon jól passzolt ez a kis mártás.

 Ez a mennyiség 2 személy részére elegendő, természetesen lehet duplázni.

 Ötlet: Stahl magazin

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése