2013. augusztus 5., hétfő

Kölessel- paradicsommal - sajttal töltött cukkini

Hozzávalók:

  2 kisebb cukkini, 4 közepes paradicsom, 5 dkg krémfehérsajt, 5 dkg trappista sajt, 1 dl köles, 3 dl víz, 2 evőkanál olívaolaj, bazsalikom, só, bors, fokhagymapor.

Elkészítése:

  A cukkiniket félbe vágtam, a belsejét kanállal kiszedtem , kissé besóztam. A cukkini belsejét , paradicsomot kisebb kockákra vágtam, a krémfehérsajtot szintén. A kölest a 3dl vizben puhára főztem. Egy serpenyőben a felhevített olajon megpároltam a darabolt cukkinit. Fűszereztem sóval, borssal, ízlés szerinti fokhagymaporral, közben a paradicsomot is hozzákevertem, legvégül bazsalikommal megszórtam. A kész raguhoz hozzákevertem a megfőtt kölest, és a kockára vágott sajtot. A kivájt cukkiniket szárazra töröltem, és közepes méretű jénai tálba helyeztem őket. Megtöltöttem a töltelékkel, és a forró sütőben 30 perc  sütés után megszórtam reszelt sajttal, és további 20 percig sütöttem.

  Ötlet: a recept gizi konyhájából származik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése