2017. április 15., szombat

Citromos kókuszos keksz

Hozzávalók:

  15 dkg liszt, 10 dkg vaj, 5 dkg kristálycukor,  5 dkg kókuszreszelék, 1 tojássárgája,  csipet só,
   fél citrom leve.

Elkészítése:

 A hozzávalókat összegyúrtam, cipóvá formáltam, és fóliába csomagoltam, majd  legalább 1 órára a hűtőbe raktam dermedni. /  Lehet több órára is vagy egy egész éjszakára is a hűtőbe hagyni.

Sütés előtt kb negyedórával hamarabb kivettem a hűtőből, hogy formázhatóvá lágyuljon vissza a tészta.
Lisztezett felületen kinyújtottam a tésztát, és egy 4 cm átmérőjű pogácsa szaggatóval kiszaggattam, majd sütipecséttel mintát nyomtam rá. Sütőpapírral fedett tepsire rakosgattam 20 db kekszet, és előmelegített 180 fokos sütőben kb. 10 - 12 perc alatt kisültek. Utána következett a maradék 12 keksz, addig kell sütni míg a széle elkezd  barnulni.

Forrás: http://www.chefviki.hu/2014/04/citromos-kokuszos-keksz.html







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése