2017. április 24., hétfő

Szilvalekváros kiflik

Hozzávalók:

  50 dkg liszt, 14 dkg tejföl, 12, 5 dkg vaj, 12 dkg kristálycukor, 1, 2 dkg sütőpor, 1 közepes tojás,
  Tölteléknek: szilvalekvár.
  A lekenéshez: 1 tojássárgája.
  A tetejére: porcukor.

Elkészítése:

 A tészta hozzávalóit jól összedolgoztam, 2 cipót formáztam belőle, majd egyesével kinyújtottam kb. 4- 5 mm vastagságúra.
Éles késsel kis háromszögeket vágtam ki belőle, és mindegyik közepére kis kanál szilvalekvárt tettem. Kifli formájúra formáztam  a töltött háromszögeket, majd sütőpapírral fedett sütőlemezre rakosgattam őket. Sütés előtt tojássárgájával kentem le a kifliket.

Előmelegített sütőben,  közepes hőfokon kb. 15 perc alatt készre sütöttem egy adagnyi tepsit.
Még melegen porcukorral díszítettem.

Forrás: Cookpad.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése