2017. április 23., vasárnap

Mogyorós csokis keksz

Hozzávalók:

  1 nagy tojás, 10 dkg graham liszt, 5 dkg zabpehelyliszt, csipet só, 1 teáskanál szódabikarbóna, 7 dkg erítrítol, 5 dkg olvasztott kókuszolaj, 1 teáskanál vanília aroma, 5 dkg  aprított mogyoró, / most dióval, és mandulával készítettem/ 4 dkg étcsokoládé darabolva.

Elkészítése:

 A szárazakat összekevertem egy nagyobb tálba, a tojást kikevertem az erítrítol, kókuszolajjal, aromával. A tojásos masszát hozzáadtam a száraz keverékhez, és összekevertem.
 15 percre beraktam a hűtőbe dermedni, majd kis gömböket formáztam belőlük, a tenyeremmel kissé lelapítottam őket.  Sütőpapírral fedett sütőlemezre rakosgattam a 26 db  lapított  golyócskát, és előmelegített sütőben 190 fokon 15 perc alatt kisültek.

Ötlet: https://fittkonyha.com/mogyoros-csokis-keksz/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése