2016. június 9., csütörtök

Epres túrótorta

Hozzávalók:

  a tésztához: 20 dkg finomliszt, 10 dkg kristálycukor, 1 csomag vaníliás cukor,  fél csomag sütőpor,  1 tojás, 90 ml tej, 10  dkg olvasztott, de nem forró vaj.

  a töltelékhez: 25 dkg túró, 1 kis doboz tejföl, / 175 g / 2 csomag vaníliás cukor, 20- 25 dkg eper.

Elkészítése:

  Az epret előkészítettem, vagyis mostam, daraboltam.
A töltelékhez a túrót, a tejföllel, és a vaníliás cukorral összekevertem.

 A lisztet, cukrot, sütőport, vaníliás cukrot egy mélyebb tálba mértem.
 Egy másik tálba öntöttem a tejet, belekevertem villával a tojást, majd az olvasztott vajjal is elkevertem, majd  átöntöttem a lisztes tálba. Fakanállal összedolgoztam.

Sütőpapírt tettem egy 24 cm-s kapcsos tortaformába, belekanalaztam a tésztát, rá a töltelék, és végül a darabolt eperrel raktam ki a tetejét.

Előmelegített sütőben, közepes hőfokon, kb 50 percig sütöttem.

Forrás: 2010-s Nők Lapja Konyha júniusi száma.

 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése