2017. október 11., szerda

Kakaós - kókuszos kocka

Hozzávalók:

a tésztához:  25 dkg finomliszt, 1 csomag sütőpor,  1 tojás, 5 dkg olvasztott vaj, 2, 5 dl tej,  15 dkg kristálycukor, 1 csomag vaníliás cukor, csipet só, 4 dkg holland kakaópor.

a kókuszos krémhez:  4 dl tej, 1 csomag vaníliás pudingpor, 3 evőkanál kristálycukor, 5 dkg kókuszreszelék, 1 evőkanál rum. / vagy rum  aroma /

Elkészítése:

 Először a krémet készítettem el. A pudingport egy kis lábosban simára kevertem a tejben  a cukorral, majd felfőztem. A gázról levéve belekevertem a kókuszreszeléket, és a rumot. Hagytam kissé kihűlni.

A lisztet összekevertem a sütőporral, sóval, kakaóporral, cukorral. Beletettem a tojást, az olvasztott vajat, végül a tejet. Mixerrel szép csomómentesre kevertem.

A tésztát egy sütőpapírral kibélelt 30 x 20 cm-s tepsibe töltöttem. A kókuszos krémet egy evőkanál segítségével tetszés szerint  a masszára kanalaztam.
Előmelegített sütőben, közepes hőfokon 25 perc alatt megsütöttem.
Porcukorral lehet díszíteni a tetejét.

Forrás: http://gabicsek.blogspot.hu/2017/08/kakaos-kokuszos-kocka.html





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése