2014. június 22., vasárnap

Hot-dog, kifli nékül villámgyorsan

Hozzávalók:

a tésztához:

  1 tojás, 12 dkg kefir, 6 dkg olaj, 1 teáskanál sütőpor, 25 - 30 dkg finomliszt, 1 mokkáskanál só.
  a belsejébe:   4 db virsli- félbevágva, mustár, ketchup.
   a tetejére: 1 tojás felverve,  reszelt sajt.

Elkészítése:

  A tészta hozzávalóit összegyúrtam, 25 dkg liszttel kezdtem, és még közben adtam hozzá pár dekát.
  A közepesnél kissé lágyabb tésztát kaptam.
 Nyújtódeszkán téglalap alakúra kinyújtottam, kb. kissujjnyi vastagságúra.
 Eredetileg nyolc darab téglalap alakúra kell vágni, de én több darabra vágtam.
  Egy részét mustárral kentem meg, a többit ketchuppal. A fél virsliket ráraktam a tészta darabokra, összehajtottam,  a széleket összenyomkodtam.
 A maradék tésztadarabokra sonkát tettem, és szintén összehajtogattam.
 A tetejüket felvert tojással lekentem, és reszelt sajttal megszórtam.
 Sütőpapírral fedett sütőlemezre rakosgattam a tésztadarabokat, és előmelegített sütőben kb. 190 fokon 20- 25 perc alatt kisültek.

Forrás:

     www.chefviki.hu


       








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése