2014. június 5., csütörtök

Szilvás - mákos

Hozzávalók:

   2 egész tojás, 10 dkg porcukor, 1 vaniliás cukor, 10 dkg finomliszt, 7,5 dkg tápióka keményítő, fél csomag sütőpor, 12,5 dkg tejföl.
a tetejére: kb. 50 dkg szilva, / én most fagyasztottat használtam / 7, 5 dkg darált mák, 2 evőkanál porcukor, 2-3 evőkanál olvasztott vaj.

Elkészítése:

    A két tojást a porcukorral, vaniliás cukorral kézi mixerrel jól kikevertem, majd hozzákevertem a lisztet, a  keményítőt, a  sütőport, a tejfölt.
  Sütőpapírral bélelt 26 cm-es tortaformába öntöttem a masszát.  A tetejét kiraktam felezett szilvával.
   A tetejét darált mákkal , porcukorral megszórtam, végül az olvasztott vajjal locsoltam meg.
   Előmelegített sütőben alacsonyabb hőfokon kb. egy órát sütöttem.


   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése