2014. június 16., hétfő

Cseresznyés tarkabarka

Hozzávalók:

   10 - 10 dkg vaj, porcukor, finomliszt, 2 egész tojás, 1 evőkanál kakaópor, fél csomag sütőpor, 1 dl tejföl, 30 - 40 dkg cseresznye- kb. 3 dkg liszt, 1 nagy csipet fahéj.

Elkészítése:

   A puha vajat a porcukorral kihabosítottam, a tojásokat egyenként, egymás után belekevertem, és tovább habosítottam.
  A lisztet a sütőporral elvegyítettem, a tojásos alapba kevertem, végül a tejfölt is hozzáadtam.



 

Sütőpapírral bélelt 33 x 20 cm -s tepsibe öntöttem a massza felét. A másik felébe belekevertem a kakaóport, kanalanként a fehér masszára halmoztam, majd kissé belekevertem.
 A lisztet a fahéjjal elkevertem, megforgattam benne a kimagozott cseresznyeszemeket, és a tésztába nyomkodtam. Előmelegített sütőben közepes hőfokon kb. 30-35 perc alatt megsütöttem.

Forrás: Meglepetés Konyha rejtvény



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése