2012. július 4., szerda

Levendulás-barackos clafutois

Végre érik a sárgabarack nálunk is, főztem lekvárt, és elkezdem a barackos sütiket is sütni. Elsőként a tavaly sütőtt barackos clafutimat variáltam át , és sütöttem  meg levendulával megbolondítva.

 Hozzávalók:


40 dkg sárgabarack,3 tojás, 12,5 dkg finomliszt, 1 csipet só,3 dkg vaj, 2dl tejszín, 1 dl tej, 10 dkg levendulás porcukor,/ Pár hete teletöltöttem egy normál befőttes üveget porcukorral , közéje raktam 5-6 szál kis levendula virágot, kupakkal lezártam, és mostanra már elég erőteljes levendulás porcukrot kaptam./


Elkészítés:


 A sárgabarackot megmostam, a hibás részeket kivagdostam , daraboltam. A tojásokat felvertem a levendulás porcukorral, hozzáadtam a csipet sót, a puha vajat, tejszínt, tejet, végül a lisztet is belekevertem. Sütőpapírral bélelt 20 x 33 cm-es tepsibe öntöttem a tésztát, a barackkal megszórtam, és előmelegített sütőben kb, 1 órát  sütöttem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése