2012. július 9., hétfő

Sárgabarackos túrótorta

Hozzávalók:


25 dkg túró, 3 evőkanál kristálycukor, 2,5 dl tejföl, 3 tojás, 2 evőkanál búzadara, 1 csomag vaníliás pudingpor, fél tasak sütőpor 30 dkg sárgabarack. A tetejére:  fél kiskanál fahéj, 1 evőkanál nádcukor.


Elkészítés:


A tojásfehérjéket csipet sóval kemény habbá vertem. A túrót áttörtem, hozzáadtam a tojássárgákat, a cukrot, a tejfölt, és géppel pár percig kevertem.
Beleszórtam a búzadarát, és a pudingport, tovább kevertem, majd a sütőport is hozzáadtam, végül beleforgattam a fehérjehabot. 24 cm-s tortaformába sütőpapírt raktam, beleöntöttem a masszát. A tetejére az előzőleg megmosott, darabolt sárgabarackot helyeztem, fahéjjal , cukorral megszórtam, és előmelegített sütőben kb. 1 órát sütöttem.


 Ötlet.: Elixir magazin









2 megjegyzés: