2012. július 25., szerda

Padlizsános - mozzarellás sült penne

Hozzávalók:


40 dkg penne, 1db padlizsán, 3 nagyobb paradicsom, 1 evőkanál kristálycukor, 1 kiskanál só, 4 evőkanál olívaolaj, 20 dkg mozzarella szeletelve, 2 gerezd zúzott fokhagyma, 1 marék bazsalikom.


Elkészítés:
A tésztát lobogó sós vizben kifőztem, mig a tészta főtt addig a paradicsomokat, a padlizsánt felszeleteltem, és szétterítettem egy sütőtálban. Sóval, cukorral  megszórtam, és rálocsoltam 3 evőkanál olívaolajat, forró sütőben 20 percig sütöttem. A leszűrt tésztát összeforgattam a maradék olívaolajjal, és a zúzott fokhagymával. Tűzálló tálban rétegeztem a zöldségeket, és a pennét, a tetejére szeletelt mozzerella szeleteket raktam. Forró sütőben addig sütöttem amíg a sajt ráolvadt a tetejére. Friss bazsalikommal díszítetem.


Forrás: Nők Lapja Konyha




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése