2012. július 11., szerda

Sárgabarackos- mogyoróhabos rácsos

Hozzávalók:


 a tésztához:
20 dkg finomliszt, 10 dkg grahamliszt, 20 dkg margarin, 10 dkg kristálycukor, 1 tojás.
a tetejére: 3 tojásfehérje, / legalább feltudjuk használni a mélyhütőben tárolt tojásfehérjéket / 10 dkg pirított, tört, mogyoró, 5 dkg nádcukor, 50-60 dkg darabolt sárgabarack.


Elkészítés:


A lisztet összegyúrtam a margarinnal, tojással, cukorral. Lisztezett deszkán kinyújtottam ,a kétharmadát 33 x 42 cm-es tepsibe raktam , és előmelegített sütőben közepes tűzőn 20 perc alatt elősütöttem. A maradék tésztából vékony hengereket sodortam, három tojásfehérjét a nádcukorral habbá vertem , 5 dkg mogyorót hozzákevertem. A tésztára raktam az előzöleg megmosott, darabolt sárgabarackot, a maradék mogyoróval megszórtam , majd rásimítottam a habot. Végül a tésztasodralékkal kiraktam, visszatoltam a sütőbe, és még kb 1 órát sütöttem.


Megjegyzés: Legközelebb kissebb tepsiben fogom sütni, mert  elég vékony  lett a tésztája, de igy is finom lett.






2 megjegyzés: