2012. június 20., szerda

Kinder Bueno

Az eredeti recept szerinti kinder bueno  teller-cake oldalán tetszett meg, én kissé átalakítottam , valószínüleg a mogyorós krémes elnevezés jobban illene rá.

Tehát a recept ahogy én készítettem:
 Hozzávalók:



a tésztához: 6 tojásfehérje, 7 dkg kristálycukor, 1 evőkanál étolaj, 2 dkg finomliszt, 1 dkg zsemlemorzsa, fél csomag sütőpor, 4-5 dkg tört mogyoró.



a krémhez: 6 tojássárgája, 10, dkg porcukor, fél liter tej, 1 csomag vaniliás pudingpor, 3 dkg finomliszt, 6 dkg olvasztott étcsoki.


a többi réteghez: 10 dkg darált keksz, kb fél deci tej, 5 dkg mogyorókrém.


  Elkészítés:

   A tojásfehérjéket a cukorral felvertem, hozzáadtam a lisztet, sütőport, a zsemlemorzsát, és az olajat. Sütőpapírral bélelt 24x 32 cm-es tepsibe öntöttem, a tetejét megszórtam tört mogyoróval. Előmelegített sütőben közepes hőfokon kb 25-30 percig sütöttem. A krémet elkészítettem - a tojássárgákat a pudingport,  a lisztet simára kevertem egy kevés tejjel ./ a fél literből vettem el/  A maradék tejet a porcukorral felforraltam , a pudingos masszát hozzáöntöttem a tejhez, majd folyamatos kevergetés melett besűrítettem. Kihűtöttem. A már hideg krémet elfeleztem, az egyik feléhez hozzáadtam az olvasztott csokit.A kihűlt tésztát megkentem mogyorókrémmel. A darált kekszet összekevertem annyi tejjel hogy kenhető masszát kapjak, és rásimítgattam a mogyorókrémes tésztára. Utána rákentem a sárga krémet , majd a csokisat, tört mogyoróval díszítettem.











2 megjegyzés: