2011. december 5., hétfő

Túró rudi muffin

Hozzávalók:

  15 dkg kristálycukor, 3 tojás, 5 dkg liszt, 7 dkg vaj, 1 csomag vaniliás cukor, 2 teáskanál sütőpor, 3 evőkanál tej, 25 dkg túró, 10 dkg darabolt csoki.

 Elkészítés:

   Az összetördelt csokit elkevertem a liszttel, és a sütőporral. Egy másik tálban a tojások sárgáját habosra kevertem a cukorral, vaniliás cukorral, és a puha vajjal. A túrót összetörtem villával , és egy evőkanál tejföllel, és porcukorral elvegyítettem. A tojásos masszához hozzáadtam ,majd a tejet ,és a lisztes keveréket is hozzákevertem.
 A tojásfehérjékből csipetnyi sóval kemény habot vertem , egy részét erőteljes fakanálmozdulatokkal belekevertem a tésztába, majd a többit lazán adtam hozzá.
 Az egész masszát a muffin tepsibe kanalaztam, amibe előtte pappírkapszlikat tettem. Kb. 30 perc alatt közepes lángon sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése