2011. december 22., csütörtök

Diós /fahéjas/ kifli

Hozzávalók:

  28 dkg finomliszt,10 dkg darált dió, 8 dkg kristálycukor, 2 tojássárgája, 20 dkg margarin, csipet só, fahéj, porcukor,2 zacskó vaniliás cukor.

  Elkészítés:

    A lisztet a darált dióval a kristálycukorral, 1zacskó vaniliás cukorral, csipetnyi sóval, a két tojássárgájával, meg a feldarabolt margarinnal alaposan összegyúrtam.Kettévettem,és az egyik felébe 2 kávéskanál fahéjat dolgoztam bele, majd fóliába csavartam a két adagot,és a hütőbe raktam egy órára.

 A két féle tésztából, előbb a diósból,majd a fahéjasból kis kifliket formáztam. Sütőpappírral fedett sütőlemezre rakosgattam őket,és előmelegített sütőben kb. 200 fokon 10 percig sütőttem. Kb. 10 dkg porcukorhoz adtam a vaniliás cukrot, és a kisült diós kifliket meghempergettem benne. A diós után a porcukorhoz kevertem  1 kávéskanál fahéjat,és a fahéjas kifliket
beleforgattam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése