2019. január 2., szerda

Almás - mákos kuglóf

Hozzávalók:

 15 dkg kristálycukor, 1 csomag vaníliáscukor, 1 teáskanál fahéj,  3 nagyobb alma, vagy 4 kisebb, 
3 tojás,  5 dkg darált dió,  15 dkg liszt, 1csipet só, 1 csomag sütőpor, 1 evőkanál citromlé.
a díszítéshez: tetszés szerint pár evőkanál darált dió, porcukor.

Elkészítése:

  Az almát megmostam, megpucoltam, és kisebb darabokra vágtam. A citromlével meglocsoltam, és a fahéjjal megszórtam.
 A tojásokat felhabosítottam a cukorral, vaníliáscukorral. A száraz hozzávalókat összevegyítettem, és fakanállal a tojásos masszához kevertem. Végül az almát is beledolgoztam a tésztába.
 Egy kuglófformát kivajaztam, liszteztem, és beleöntöttem a masszát.

Előmelegített sütőben 170 fokon kb. 35 perc alatt megsült.
Mikor kihűlt darált dióval és porcukorral  díszítettem, majd szeleteltem.

Forrás: Femina.hu







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése