2019. január 20., vasárnap

Whoopi pie

Hozzávalók:

 a tésztához: 15 dkg vaj. 15 dkg kristálycukor, 1 csomag vaníliás cukor, 1 tojás, 0,5 dl tej,
                      1 dl kávé kihűtve, 25 dkg liszt,  5 dkg kakaópor, 1 teáskanál sütőpor,
                      1/ 2 teáskanál szódabikarbóna,  1/2  kávéskanál só.

a krémhez: 25 dkg mascarpone krémsajt, 5 dkg porcukor, 1 narancs kifacsart leve.

Elkészítése:

  A vajat a cukorral, a vaníliáscukorral habosra kevertem, hozzáadtam a tojást, és még kevertem egy kicsit. Ezután hozzáadtam a száraz hozzávalókat, majd a tejet,  a kávét, és jól összedolgoztam.

A masszát nyomózsákba töltöttem / de lehet két teáskanállal is/ és kis halmokat nyomtam egy sütőpapírral borított tepsire. 180 fokon kb. 10 perc alatt kisütöttem.

A krémhez a mascarponét kikevertem a porcukorral, a narancs levével.
Végül a korongokat összeragasztottam a krémmel.

Forrás: https://egyszerugyorsreceptek.com/whoopi-pie-a-testveremnel-kostoltuk-eloszor-annyira-finom-hogy-en-is-elkeszitettem/#more-23863


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése