2018. augusztus 16., csütörtök

Málnás - ribizlis kakaós pite

Hozzávalók:

  13 dkg liszt, 10 dkg porcukor, 2 csomag vaníliás cukor, 2 evőkanál kakaópor, fél tasak sütőpor, 1/4 teáskanál szódabikarbóna, 15 dkg vaj, 2 tojás, 1 dl joghurt, 25 dkg málna,  25 dkg ribizli.

Elkészítése:

  A puha vajat kikevertem a cukrokkal, hozzáadtam a tojásokat, és tovább kevertem, majd a többi hozzávalót is belekevertem.
Sütőpapírral kibéleltem egy 20 x 30 cm -s tepsit, elterítettem rajta a gyümölcsöket, majd a kikevert masszát a tetejére simítottam.
Előmelegített sütőben 180 fokon 30 percig sütöttem.

A tepsiben hagytam kihűlni, majd gyors mozdulattal egy tálra borítottam, az alja került felülre.
Tálalás előtt porcukorral megszórtam a tetejét.

Ötlet: Cookpad.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése