2018. augusztus 14., kedd

Málnahabos kókuszkocka

Hozzávalók:

a tésztához: 6 db tojásfehérje, 12 dkg porcukor, 1 tasak vaníliás cukor, 10 dkg liszt, 1 teáskanál sütőpor, 15 dkg kókuszreszelék.

a tetejére: 1 tasak tejszínhabpotló por, 1, 5 dl tej, 3 dkg porcukor,  1 dkg zselatínfix, 25 dkg málna.
a díszítéshez: 2 evőkanál kókuszreszelék.

Elkészítése:

 A tojásfehérjét keményre felvertem, és apránként hozzáadtam a porcukrot.
 A többi hozzávalót egy  tálban összevegyítettem, azután kisebb adagokban hozzáforgattam a cukros fehérjehabhoz.
Egy 20 x 30 cm-s sütőpapírral kibélelt tepsibe simítottam a masszát, és előmelegített sütőben 180 fokon megsütöttem.

A krémhez a tejszínhabport a tejjel keményre felvertem, belekevertem a porcukrot, majd a málnát, és végül a zselatinfixet.

Amikor kihűlt a tészta a krémet rákentem, majd megszórtam kókuszreszelékkel.
Pár órára hűtőbe raktam dermedni, utána szeleteltem.

Forrás: Cookpad - Csiba Erika receptje.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése