2018. augusztus 19., vasárnap

Gyors szilvás sütemény

Hozzávalók:

  20 dkg fehér tönkölyliszt, 10 dkg teljes kiörlésű tönkölyliszt, 1 szacskó sütőpor, 3 tojás, 15 dkg porcukor, 1 vaníniás cukor, 1, 5 dl olaj, / nincs a receptben de szeríntem még kell bele 50 ml natúr joghurt./

 a tetejére: 50 dkg darabolt szilva, 5 dkg kristálycukor, 1 evőkanál fahéj, 3 dkg szeletelt mandula.
 a díszítéshez: 1 evőkanál porcukor.

Elkészítése:

 A tojást habosra kevertem a porcukorral, vaníliáscukorral,  belekevertem az olajat, végül csomómentesre kevertem benne a sütőporos lisztet.
 Sütőpapírral bélelt 20 x 30 cm- s tepsibe egyenletesen eloszlattam a masszát.
 A darabolt szilvát beleforgattam a cukros fahéjas cukorba, majd a massza tetejére rakosgattam.
 A tetejét meghintettem szeletelt mandulával, és előmelegített 180 fokos  sütöben 40 perc alatt készre sütöttem. Porcukorral meghintve tálaltam.

Forrás: Nagyititka.hu






  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése