2018. július 9., hétfő

Málnás- krémsajtos brownie

Hozzávalók:

 a tésztához: 20 dkg vaj, 20 dkg étcsokoládé, 15 dkg nádcukor, 4 tojás, 18 dkg rétesliszt, 2 dkg kakaópor, 1 evőkanál vaníliaaroma, csipet só.

a krémhez:

Elkészítése:

  25 dkg mascarpone, 1 tojás, 3 dkg porcukor, 1 teáskanál vanília aroma, 10 dkg málna.

Elkészítése:

 A vajat és a felaprított étcsokoládét összeolvasztottam.
 A tojásokat fehéredésig kevertem a nádcukorral, vaníliaaromával.
 A csokoládés vajat a keverékhez adtam, hozzákevertem a sót, lisztet, kakaóport.
 A masszát sütőpapírral kibélelt 20 x 30 cm-s tepsibe simítottam.

A krémsajtot kikevertem a tojással porcukorral, aromával, majd elegyengettem a csokoládés tészta tetején úgy, hogy néhol kissé beledolgoztam.
A málna szemeket is belenyomkodtam, és 160 fokra előmelegített sütőben kb. 30 perc alatt megsütöttem. / Addig süssük amíg remegős lesz, de már nem folyós./

Forrás: Nagyititka.hu





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése