2018. július 8., vasárnap

Málnás sütemény

Hozzávalók:

 1,5 dl habtejszín, 10 dkg kristálycukor, 1 evőkanál vaníliaaroma, csipet só, 20 dkg liszt, fél csomag sütőpor, 4 tojás, 20 dkg málna.

a tetejére: 5- 7 dkg szeletelt mandula, 1 evőkanál nádcukor, 3 dkg vaj.

Elkészítése:

  A tejszínt egy tálba öntöttem, félig felvertem, majd óvatósan elkevertem a cukorral, aromával, csipet sóval. A tojásokat egyenként hozzáadtam, majd kisebb adagokban hozzáforgattam a sütőporral elkevert lisztet.

A tésztamasszát egy sütőpapírral bélelt 20 x 30 cm-s tepsibe öntöttem, rászórtam a málnát.
Előmelegített sütőben 10 percig sütöttem, majd kivettem a sütőből, és eloszlattam rajta a felkockázott vajjat, megszórtam a szeletelt mandulával, cukorral. Visszatettem a sütőbe, és még 25 percet sütöttem 175 fokon. Kihűlés után szeleteltem és porcukorral megszórtam a tetejét.

Forrás: http://suniskanal.blogspot.com/2014/08/konnyu-malnas-sutemeny.html







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése