2018. július 7., szombat

Fetával sült csirke baconba tekerve

Hozzávalók:

  60 dkg csirkemell, só, bors, kakukkfű, olívaolaj, 40 dkg fetasajt vagy krémfehér sajt, 10 dkg magozott olívabogyó, 16 szelet bacon.

Elkészítése:

 A csirkemellből vékony szeleteket vágtam, besóztam, és kevés olajon elősütöttem.
 A fetából annyi szeletet vágtam amennyi csirkeszeletem volt, kb fél ujjnyi vastagot.
 A sajtok tetejére frissen őrölt borsot, kakukkfűvet, és szeletelt olívabogyót tettem. / én most zöldet/

A sajtokat az elősütött csirkemellekre helyeztem, betekertem a baconszeletekkel , és egy nagyobb hőálló tálba helyeztem őket. Olívaolajjal meglocsoltam, és 190 fokos sütőben kb. 20 perc alatt megsütöttem a szeleteket.
 Friss zöldségekből készült salátával tálaltam.

Forrás: Nők Lapja Konyha 2014 júniusi  száma.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése