2018. július 1., vasárnap

Epres grizes citromos szelet

Hozzávalók:

  10 dkg liszt, 10 dkg búzadara, 10 dkg nádcukor, fél csomag sütőpor, 1 késhegyni szódabikarbóna, 2 tojás, 70 ml étolaj, 2, 2 dl tejföl, fél vagy egy citrom reszelt héja, 25 dkg eper.

Elkészítése:

  A lisztet, a darát egy tálba öntöttem, belekevertem a sütőport, szódabikarbónátot.
   A tojásokat kikevertem a nádcukorral, hozzáadtam a reszelt citromhéjat, majd hozzákevertem az étolajat, és a tejfölt is. Végül a lisztes keveréket vegyitettem el benne. / Aki szeretné a citrom levét is hozzáadhatja./

 20 x 25 cm-s tepsibe sütőpapírt tettem, és beleöntöttem a masszát, a tetéjét kiraktam eperrel.
 175 fokra előmelegített légkeveréses sütőben 18 - 20 perc kisült.
  Porcukorral díszítettem a tetejét.

Forrás: http://sherpakonyhaja.blogspot.hu/2018/05/epres-grizes-citromos-pite.html






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése