2018. július 3., kedd

Túrós ricottás sütemény ribizlivel

Hozzávalók:

  6 tojás, 12 dkg kristálycukor, 3 csomag vaníliás cukor, 18 dkg tejföl, 14 dkg extra finom süteméyliszt, 1 csomag sütőpor, 25 dkg túró, 25 dkg ricotta, 1 csipet só, 1 kezeletlen citrom héja,
40 dkg ribizli, 5 dkg finomítatlan nádcukor.

Elkészítése:

  A tojásokat kihabosítottam  a kétféle cukorral, hozzádolgoztam a tejföllel kikevert citromhéjjal ízesített túrót, ricottát.
 Végül a sóval, sütőporral elkevert lisztet kevertem hozzá.

A tésztamasszát egy sütőpapírral kibélelt 20 x 30 cm-s tepsibe öntöttem, rászórtam a nádcukorral elkevert ribizlit.
 Előmelegített sütőben 200 fokon 40 perc alatt megsütöttem.
 Mikor kihűlt díszítésként porcukorral megszórtam a tetejét.

Forrás: http://suniskanal.blogspot.com/2018/06/egyszeru-turos-ricottas-sutemeny.html








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése