2018. július 5., csütörtök

Málnakrémleves mákos tejszínhabbal

Hozzávalók: 4 személyre

  50 dkg málna, 5 dkg kristálycukor, 1 citrom frisen facsart leve, 2, 5 dl almalé.

a habhoz: 2 dl hideg habtejszín, 1 evőkanál porcukor, 1 evőkanál egész mák.

Elkészítése:

 A cukrot a citrom levével, és az almalével addig forraltam, amíg a cukor teljesen felolvadt.
 Beletettem az átmosott kiválogatott málnát, és épp csak addig főztem, míg a gyümölcs egy kicsit össze nem esett. / kb. 4 -5 perc/
 Sűrű lyukú szűrön átpaszíroztam, a magjaít kidobtam, hagytam teljesen kihűlni.
 Legalább 2 órára a hűtőbe kell tenni, hogy jó hideg legyen.

A habhoz a tejszínt a cukorral kemény habbá vertem, hozzákevertem a mákot./ én most darált mákot használtam/
Tálaláskor minden tányér tetejére kanalaztam a mákos habból.

Forrás: Nők Lapja Konyhája




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése