2016. augusztus 25., csütörtök

Vaníliapudingos gyümölcsös pite

Hozzávalók:

a linzertésztához :  30 dkg finomliszt, 20 dkg vaj, 10 dkg porcukor, 1 tojás.

a töltelékhez: 1 , 5 csomag vaníliás pudingpor, 10 dkg kristálycukor, 5 dl tej, gyümölcsök- nálam most szeder, és nektarin.

Elkészítése:

  A tésztához a lisztet, vajat, porcukrot elmorzsoltam egy mélyebb tálba, majd hozzágyúrtam a tojást.
Fél órára beraktam a hűtőbe, utána egy részét kinyújtottam, és egy 26 cm- s vajjal kikent, lisztezett pitetálba helyeztem, villával megszurkáltam, és előmelegített sütőben 20 perc alatt elősütöttem.

A maradék tésztából még elvettem egy darabot, és beraktam a mélyhűtőbe dermedni.
Elővettem 4 kosárka formát kikentem, liszttel megszórtam őket, és a kint hagyott tésztát egyenletesen belenyomkodtam a formákba. Sütőben 20 perc alatt  kisültek.

A pudingot elkészítettem, és hagytam kihűlni.

Az elősütött pitébe kanalaztam a puding nagyobb részét, ráhelyeztem az előzőleg előkészített szedret, nektarint. A mélyhűtőből kivettem a tésztát, és a gyümölcsökre reszeltem.
 Beraktam a sütőbe, és közepes hőfokon 40 percig sütöttem.

 A maradék pudinghoz hozzákevertem pár deka vajat, majd megtöltöttem a kosárkákat, és gyümölcsökkel kidíszítettem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése