2016. augusztus 29., hétfő

- Epres - áfonyás - szedres morzsasüti

Hozzávalók:

 a tésztához: 30 dkg finomliszt, mokkáskanál sütőpor, csipet só, 15 dkg kristálycukor, 15 dkg vaj,
                        2 tojássárgája.
a tésztára eperlekvár, 20 dkg szeder, 15 dkg áfonya.

Elkészítése:

  A tészta hozzávalóit egy tálba mértem, és gyorsan összegyúrtam. A 3/4 részét beraktam a hűtőbe  a maradékot a mélyhűtőbe raktam.
  20 perc után kivettem, és  lisztezett felületen kinyújtottam.  Vajjal kikent, liszttel megszórt 35 x 24  cm-s hőálló tálba helyeztem, lekvárral megkentem, és megszórtam áfonyával, és szederrel.
A mélyhűtőből kivett tésztát ráreszeltem, és előmelegített sütőben, kb. 180 fokon 30- 35 perc alatt megsütöttem. Tálalás előtt porcukorral díszítettem.

Forrás:https://illeskriszkonyhaja.blogspot.hu/search/label/%C3%81fonya?updated-max=2015-09-02T13:43:00%2B02:00&max-results=20&start=7&by-date=false







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése