2016. augusztus 23., kedd

Nektarinos túrótorta

Hozzávalók:

  az alaphoz egy 3 tojásból készült piskótakarika, 26 cm- s tortaformába sütve.

  a krémhez: 1 tasak Dr. Oetker túrós tortakrém, 25 dkg félzsíros túró, 300 ml tej, kb. 45 dkg nektarin.

Elkészítése:

  Először megsütöttem a tortalapot, megvártam míg kihűl. Kiszedtem a tortakarikából, a sütőpapírt leválasztottam az aljáról, és visszaraktam a tortaformába.

A tortakrémhez a túrós tortakrém alapport egy magas falú keverőtálba öntöttem, hozzáadtam a tejet.
Konyhai mixerrel először alacsony, majd magas fokozaton kb. 3 perc alatt habosra kevertem.
Hozzákevertem villa segítségével az áttört túrót, majd óvatosan beleforgattam a feldarabolt nektarint.

A kész krémet egyenletesen eloszlattam a tortalapon.
2 órára hűtőszekrénybe helyeztem, majd a tortakarimát leválasztottam róla, és áthelyeztem egy tálra.
Nektarin szeletekkel díszítettem a tetejét.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése