2016. május 18., szerda

Ribizlis - mézes morzsasüti

Hozzávalók:

6 db   4 cm átmérőjű, 5 cm magas felfújtformához:

  30 dkg mirelit ribizli, 3 evőkanál méz, 2 evőkanál darált háztartási keksz.

A morzsához:

   fél teáskanál mézeskalács fűszerkeverék, 10 dkg nádcukor, 6 dkg liszt, 4 dkg vaj olvasztva, +
    egy kevés a formák kikenéséhez, + kevés liszt a formákba.

Elkészítése:

6 db felfújt formát kivajaztam, kiliszteztem.
  A kiolvadt ribizlit a darált háztartási keksszel, illetve a mézzel elkevertem, majd a formák aljába kanalaztam.
A morzsához a vajat megolvasztottam, belekevertem a többi hozzávalót, és a morzsát egyenletesen a ribizli tetejére halmoztam.
220 fokra előmelegített sütőben 10 -12 perc alatt megsütöttem.

Forrás: Nők Lapja Konyha.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése