2016. május 12., csütörtök

Karamellás keksz

Hozzávalók:

  15 dkg vaj, 10 dkg porcukor, 1 tojás, 10 dkg finomliszt, 3 evőkanál kukoricaliszt, 1 teáskanál sütőpor, 2 csomag karamellás pudingpor.

Elkészítése:

  A puha vajat kikevertem a porcukorral, hozzáadtam a tojást, és még kevertem 1 percig, majd fakanállal hozzákevertem a többi hozzávalót. Fél órára hűtőbe raktam dermedni, utána a negyedét lisztezett felületen kinyújtottam, kb. 4-5 mm vastagra. 4 cm- s kerek szaggatóval köröket szaggattam ki, majd  a sütipecsétet rányomtam, így felirat is lett a kekszeken. / Persze lehet különböző formákkal is kiszaggatni. / A maradék tésztával is hasonlóképpen jártam el. Sütőpapírral borított sütőlemezre rakosgattam őket, és előmelegített sütőben, kb. 180 fokon 10 - 12 perc alatt sült ki egy adag. Nekem összesen 23 db finom, omlós keksz sült ki.

Forrás: Több blogon megtalálható, többek közt Csilla  és Tücsökbogár blogján is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése