2016. február 12., péntek

Kekszes - meggyes lúdláb

Hozzávalók.

 a kakaós piskótához: 5 db tojás, 5 evőkanál kristálycukor, 4  púposabb evőkanál finomliszt, 2 evőkanál kakaópor.

 a krémhez: 15 dkg darált háztartási keksz, 15 dkg porcukor, 15 dkg  puha vaj, 3 dl tej, 1 csomag vaníliás pudingpor, 1 csomag vaníliás cukor, 25 dkg meggy, 1 evőkanál rumaroma.

  Csokoládé bevonathoz: 10 dkg étcsokoládé, 2 teáskanál olaj.

Elkészítése:

  A piskótához : az 5 tojást kettéválasztottam, a fehérjét keményre felvertem. A sárgáját a cukorral elkevertem, hozzáadtam a lisztet, kakaóport, és a felvert tojáshabot.
Sütőpapírral borított 20 x 30 cm-s tepsibe öntöttem a masszát, és közepes hőfokon 25 perc alatt megsütöttem.

A krémhez : a pudingport felfőztem a tejben, és hagytam hűlni. A vajat a porcukorral, vaníliás cukorral kikevertem. Hozzákevertem a már langyosra hűlt pudingot, a darált kekszet, és a meggyet./ mirelit meggyet használtam/

A kihűlt piskótalapra rákentem a krémet. A csokoládét felolvasztottam az olajjal, és a krém tetejére kentem. Villával csíkokat húztam bele díszítésnek.

Ötlet: Receptneked.hu








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése