2015. június 15., hétfő

Sütés nélküli csokoládés - epres pite

Hozzávalók:

  Az alaphoz:  20 dkg kakaós keksz, 6 dkg vaj.
  A krémhez:  12 dkg étcsokoládé, 150 ml tejszín.
  A díszítéshez:  15- 20 szem eper, szeletelt mandula.

Elkészítése:

  A kakaós kekszet aprítógépben finomra őröltem, majd hozzá öntöttem az olvasztott vajat, és jól elkevertem a masszát.
 Egy kb.  20 cm átmérőjű sütőforma aljába sütőpapírt tettem, majd belenyomkodtam a kakaós masszát.
  A hűtőbe raktam 40 percre, hogy megdermedjen a keksz alap.

A tejszínt felforraltam, a csokoládét beletördeltem, levettem a tűzről, és addig kevergettem amíg a csokoládé felolvadt benne.

 A kekszes formát kivettem a hűtőből, ráöntöttem a tejszínes csokoládét, és egyenletesen elsimítottam.
Az epreket félbevágtam, és belenyomkodtam a csokirétegbe.
A tetejét szeletelt mandulával szórtam meg.
 Legalább 2 órára a hűtőbe kell tenni, hogy megdermedjen, utána szépen szeletelhető.

Ötlet : ApróSéf.


 



   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése