2015. június 23., kedd

Márványos, meggyes piskóta

Hozzávalók:

   A piskótához:

    8 db nagyobb tojás, 8 csapott evőkanál kristálycukor, 8 bő evőkanál finomliszt, 1 kávéskanál sütőpor, 1 púpozott evőkanál kakaópor, 1 bögre magozott meggy, 2 evőkanál darált dió.

A szóráshoz: 2 - 3 evőkanál szeletelt mandula.

 
Elkészítése:

   A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét a cukorral felvertem, majd ebbe óvatosan belekevertem a tojások sárgáját, és a sütőporral elkevert lisztet.
 Az összekavart piskótaalapot kettéválasztottam, egy kisebb, és egy nagyobb részre. A  kisebb részbe kakaóport kevertem.

 Egy 38 x 30- s tepsibe sütőpapírt raktam, beleöntöttem  először a világos, rá  a sötétebb  masszát. Megszórtam darált dióval, majd megmárványoztam - vagyis villával összehúztam a rétegeket.
 Meggyel, és szeletelt mandulával megszórtam a tetejét, és előmelegített sütőben, közepes hőfokon kb. 30- 40 percig sütöttem. A tetejét még meglehet szórni porcukorral.

Forrás: ApróSéf.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése