2015. június 19., péntek

Ribizlis morzsapite

Hozzávalók:

   30 dkg finomliszt, 8 dkg kristálycukor, 1 teáskanál sütőpor, 1 tojás, 15 dkg vaj, kb. 50 dkg ribizli vagy eper.

Elkészítése:

  A lisztet elkevertem 5 dkg cukorral, és a sütőporral. Hozzáadtam a tojásfehérjét és a lágy vajat, kézzel összemorzsoltam a tésztát.
 A morzsalékot egyharmad - kétharmad arányban elosztottam. A nagyobb mennyiséghez hozzáadtam a tojássárgáját.
  Lisztezett felületen 3- 4 mm vékonyra nyújtottam a tésztát, és sütőpapírral fedett 20 x 30 cm -s tepsibe tettem.
 Villával megszurkáltam, és a ribizlit ráborítottam.  Rászórtam a maradék cukrot, majd a tésztamorzsát is rámorzsoltam.

Előmelegített sütőben kb. 30- 35 perc alatt készre sütöttem.

Forrás: Meglepetés receptnaptár.


 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése