2015. március 22., vasárnap

Vegán csokis - banános keksz

Hozzávalók:

   12 dkg finomliszt, 13,5 dkg graham liszt, 11 dkg nádcukor, 12 dkg kókuszzsír, 8 dkg étcsokoládé csepp, 1 érett banán, 1 teáskanál szódabikarbóna, fél kávéskanál só, 2 evőkanál víz, 1 teáskanál vanília aroma.


Elkészítése:

  A nádcukrot a kókuszzsírral alaposan kikevertem, hozzáadtam az előzőleg villával összetört banánt, a kétféle lisztet,  sót, szódabikarbónát, vanília aromát, vizet, és a csokoládécseppeket.
 Az egészet jól összekevertem, majd a hűtőbe raktam fél órára.

   Sütőlemezre sütőpapírt tettem, és a tésztából kis gombócokat helyeztem rá, kézzel kissé lelapogattam őket. Előmelegített sütőben, közepes hőfokon, 10 - 12 perc alatt megsültek.
   Két tepsire való adag sült ki, összesen 30 db.

    Forrás:  zizikalandjai.com


       



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése