2015. március 28., szombat

Szaftos aszaltszílvás browni

Hozzávalók:

   4 tojás, 10 dkg  nyírfacukor,  csipet só, 15 dkg kókuszolaj, 3 dkg kakaópor, 3 evőkanál őrölt mandula, 25 dkg aszalt szilva - gyümölcsös fekete teában áztatva.


Elkészítése:

  A tojásokat kettéválasztottam, a tojásfehérjét a csipet sóval felvertem, majd a nyírfacukrot kanalanként hozzáadva kemény habbá vertem.
  A tojássárgákat egyenként hozzáadtam, és jól kikevertem. A fél óráig áztatott aszalt szilvából kb. 15 dekát  kevés teával pépesre turmixoltam, és ezt is hozzáadtam a tojásokhoz.
   A kókuszvajat a kakaóporral egy kis lábosban összeolvasztottam, simára kevertem. Mikor már langyosra hűlt ezt is a masszához kevertem, végül a darált mandulát is belekevertem.
 
  Sütőpapírral kibélelt 30 x 22 cm- s tepsibe simítottam a masszát, a tetejére rakosgattam a maradék aszalt szilvát. Előmelegített sütőben 180 fokon 35 -40 perc alatt készre sütöttem.

  Forrás: www.trollakonyhamban.blogspot.hu


   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése