2015. március 18., szerda

Egyben sült Hot dog

Hozzávalók:

  35 dkg finomliszt, 5 dkg vaj, 1, 5 dl natúr joghurt, 1 teáskanál só, 7 g szárított élesztő, 7 db virsli, 1 tojás a lekenéshez, reszelt trappista sajt a tetejére.

Elkészítése:

   A lisztet elkevertem az élesztővel, és a sóval. hozzákevertem az olvasztott vajat, a joghurtot, és annyi vizet hogy lágy kenyértésztát kaptam. Alaposan összegyúrtam, 5 percig dagasztottam, majd duplájára kelesztettem, kb. 45 per alatt.

 Mikor megkelt 14 részre osztottam a tésztát. Gömböket formáltam belőle, 1 cm vastagra kinyújtottam, rájuk helyeztem 1-1 félbevágott virslit, majd feltekertem.
 Egymástól távol sütőpapírral bélelt sütőlemezre helyeztem a töltött kifliket.
 Megkentem a felvert tojással, és a  reszelt sajttal megszórtam.  A  230 fokra előmelegített sütőben 30- 35 perc alatt készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése