2012. március 3., szombat

Mézes kókuszkocka

Hozzávalók:

  25 dkg finomliszt, fél csomag sütőpor, 20 dkg kristálycukor, 2 evőkanál méz, 6 tojás.

Csokiöntet: 25 dkg margarin, 4 dl tej, 8 evőkanál kristálycukor, 10 dkg cukrozatlan kakaópor.

15-20 dkg kókuszreszelék

  Elkészítés:

   A hat tojássárgáját habosra kevertem a cukorral, mézzel. Hozzáadtam a sütőporral elkevert lisztet, és a hat tojás felvert habját, óvatosan összevegyítem őket.

 Sütőpapírral bélelt 40 x  cm-es tepsibe öntöttem, és 25-30 perc alatt közepes hőmérsékleten megsütöttem.

 A csokiöntethez : egy kis lábosba raktam a margarint, cukrot, kakaóport, és a tejjel lassan felmelegítettem, felfőztem.

 A megsült, és kihűlt mézes piskótát kockákra vágtam. Először a  csokiöntetbe mártogattam ,  utána rögtön a kókuszreszelékbe forgattam bele,   és tálcára rakosgattam őket.











     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése