2012. március 20., kedd

Mirinda szelet

Hozzávalók:

  6 tojás, 6 evőkanál porcukor, 1 dl étolaj, 4 evőkanál finomliszt, 2 evőkanál kakaópor, 2 kávéskanál sütőpor.

  Krém:

    20 dkg vaj, 25 dkg porcukor, 50 dkg túró.

  Máz: 7 dl szénsavas narancsos üdítő, 2 csomag vaníliás pudingpor, 2 evőkanál porcukor.

 Elkészítés:

  A tojásokat kettéválasztottam , a fehérjét kemény habbá felvertem. A tojássárgáját a porcukorral kikevertem, hozzáadtam az étolajat , a liszttel elkevert kakaóport, sütőport, végül a felvert tojásfehérjét adtam hozzá. Sütőpapírral bélelt 35 x 24 cm -s tepsibe öntöttem, és közepes hőfokon 25 perc alatt megsütöttem.

 A puha vajat kikevertem a porcukorral, majd a túrót is hozzákevertem.
A szénsavas narancslében felfőztem a pudingport, adtam hozzá porcukrot is. /Most Apenta szénsavas narancslét használtam. / kb. negyed óra múlva szilárdul meg annyira, hogy a krémre lehessen kenni.

 A kihűlt tésztára kentem a túrókrémet, majd a mázat igazgattam el rajta.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése