2012. március 31., szombat

Burgonyatorta

Hozzávalók:

 1,5 kg burgonya, 4 tojás, 10 dkg trappista sajt, 15 dkg mozzarella sajt, 10 dkg füstölt sajt, 10 dkg csípős kolbász, 8 dkg főtt sonka, só, bors, zsemlemorzsa, vaj.

 Elkészítés:

  Héjában megfőztem 1,5 kg burgonyát, meghámoztam, összetörtem. Négy tojást, 5 dkg vajat, 10 dkg reszelt trappista sajtot, 5 dkg felkockázott főtt sonkát, 5 dkg felaprított csípős kolbászt, sót, és borsot kevertem hozzá. Sütőpappírral kibéleltem egy nagyobb jénai tálat, vajjal kikentem, zsemlemorzsával megszórtam, a massza felét beleöntöttem.

 A tetejére raktam  15 dkg mozzarellát, 10 dkg füstölt sajtot, 5dkg csípős kolbászt, és 3 dkg főtt sonkát. A maradék burgonyával beborítottam, a tetejére szórtam zsemlemorzsát, kis vajdarabkákat. 180 fokon 50 percig sütöttem.

  Ötlet: Fakanál Recepttár



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése