2017. június 14., szerda

Meggyes mákos pite krembl tésztával

Hozzávalók:

  a pitéhez: 13,5 dkg liszt, 9 dkg porcukor, 9 kristálycukor, 3 db kisebb tojás, 7 dkg vaj, 200 ml tejföl, 6 g sütőpor, csipet só, 1 vaníliás cukor, 4 dkg darált mák, 45 dkg magozott meggy.

 a krembl tésztához: 4 dkg vaj, 4 dkg porcukor, 4 dkg darált mandula, 4 dkg liszt.

Elkészítése:

 Egy tálban a  puha vajhoz hozzáadtam a porcukrot, vaníliás cukrot, sót és felhabosítottam.
 További habosítás mellett hozzáadtam a tojássárgákat is.
 Habverővel felvertem a tojásfehérjét a kristálycukorral, majd porcukros masszába kevertem.

 Egy másik tálba mértem a mákot, lisztet, sütőport, összekevertem őket, és kis részletekben a masszához kevertem. A tejfölt is váltakozva belekevertem. Az elkészült masszát egy 20 x 30 cm-s sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem, és a lecsurgatott meggyet rászórtam.

A kremlb tészta hozzávalóit kimértem egy tálba, összemorzsoltam majd a meggyre morzsoltam.
Előremelegített sütőben 175 fokon kb. 40 perc alatt megsütöttem.

Forrás: Cookpad





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése