2017. június 13., kedd

Anzac keksz aszalt vörösáfonyával

Hozzávalók:

  15 dkg liszt, 15 dkg zabpehely, 10 dkg kristálycukor, 12, 5 dkg vaj, 5 dkg kókuszreszelék, 3 evőkanál méz, 3 evőkanál forró víz, 1 teáskanál szódabikarbóna.

A száraz alapanyagokat összekevertem / a szódabikarbóna kivételével/.
A mézet vajat összeolvasztottam.
A szódabikarbónát  feloldottam a 3 kanál forró vízben, majd összekevertem a mézes vajjal.
A száraz alapanyagokat hozzákevertem, és fél órára beraktam a hűtőbe dermedni.

 A tésztából diónyi nagyságú golyókat formáltam, majd egy sütőpapírral borított tepsire rakosgattam őket, a tenyeremmel még  kissé le is lapogattam.
Előmelegített sütőben 180 fokon 8- 10 perc alatt megsült az első adag.
Összesen 36 db keksz sült ki ebből az adagból.

Forrás:http://florakonyha.blogspot.hu/search?q=Anzac+keksz







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése